The Fuck Y'all Walk Around Like Ya Saying Something?!

Unde-s?

My photo
Where are you? - In Midflight., Which State is that? - It's a State of Mind.

Monday, November 3, 2008

Reprofilat pe Profilactice!

Se pare ca BitDefender nu mai protejeaza doar calculatoarele, si nu numai de virusi!
Pe bune, cred ca faza e mai veche ca am gasit cutia respectiva la un coleg care colectioneaza de astea (tine-o tot asa, Dane ;) ) si era deja goala. Dar am vazut-o ca pe o chestie destul de originala si bolnava in acelasi timp, un fel de KidDefender - Antifetus

Daca au acelasi standard de "protejare" ca si la antivirusu' BitDefender, as prefera sa ia gagica o pilula sau doua, dar ca tema de amuzament le dau nota 10 initiatorilor acestui produs.

102708011822.jpg 102708012023.jpg

Chiorati-va bine la literele alea... stiu ca e putin incetosat, dar atat a putut telefonul meu sa vada, in timp ce il zguduiam pe ritmul hohotelor mele de ras!
Macar un zambet de ar starni si altora si nu am postat de-aiurea textu' asta, nu?

wave_hand.png PE CURând

P.S. - am uitat niste injuraturi in textul asta... dar daca nu-mi vine... scuzati :)

No comments:

Arhiva

Cine ma baga in seama: